------------------------------------------
▶▶▶▶ Dustoff Heli Rescue 2: Military Air Force Combat ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------
▶▶▶▶ Dustoff Heli Rescue 2: Military Air Force Combat IOS ◀◀◀◀------------------------------------------
▞▞▞ aktiver admin panel ▞▞▞------------------------------------------
▞▞▞ Dustoff Heli Rescue 2: Military Air Force Combat 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------
Talking Tom Jetski 2 Diverse mmoiHar ikke lyst til at vente på brændstof for at spille et spil.
Tilføj venligst, at Dustoff 3 allerede har afsluttet det to gange.
Er så sjovt!
Den er god men tar lang tid at få det
Jeg elsker alt, men jeg kan ikke lide at have brændstof
God kamp
Jeg afslutter dustoff heli rescue 2: militær luftvåbens kamp. noget nyt dustoff heli rescue 3
Er dette clickbait?!
FJERN BRÆNDSTOFFET DET TAGER SÅ LANG
Jeg elsker denne app
Gameplayet er sjovt og en type at blive knyttet til i et stykke tid, og det vil tage et stykke tid at slå spillet (ikke på en dårlig måde) og har stadig ikke opdaget nogen fejl eller dele af spillet, der kan udnyttes. Betjeningselementerne er forskellige og glemmer fornærmet, hvordan de fungerer, og ender med at styrte ned og brænde. "HIND"
Hele spillet afhænger af penge, du starter med den bedste af den bedste helikopter og falder derefter til ingenting, alle de bedre helikoptere er virkelig dyre, og medmindre du betaler, vil du spille i et stykke tid, medmindre du betaler latterlige priser for et pixlespil
Jeg spiller tutorial mission, men jeg så ingen tutorial
Hej! Det er et fantastisk spil, men niveau 8 er svært. Kan jeg få en gave?mission 11 er dum ffs idk hvordan jeg skulle bruge denne lille helikopter til at ødelægge alle disse missle trucks i vinden, den er dum og lønnen er forfærdelig
Jeg nyder virkelig spillet for de mange forskellige udfordringer og enkle, men sjove flykontroller. Grafik er bevidst blokeret (retro?), og animationer er søde. Musik og lyde er passende spændende. Den er meget bedre end den første.
Det er ok, men jeg købte en hilcopter med mine rigtige penge, og den havde en opdatering, og jeg mistede den, giv venligst mine penge tilbage
Fuld af tilføjelser og bedrag i appkøb
dette spil er en idiot
Dustoff Heli Rescue 2: Military Air Force Combat Arkade sdgEt stykke tid er stirringen rodet
Spillet er fantastisk, men jeg savner nogle funktioner i det første, som vientam-krigen, andre helikoptere, der flyver i baggrunden og den ubegrænsede ammunition
Meget flot spil 👍
Spillet stammer og går i stå hele tiden og sender min dreng sur af frustration. Ser godt ud i starten, men vil helt sikkert skuffe
Dustoff Heli Rescue 2: Military Air Force Combat Spillehall ludJeg kan godt lide grafikken, men den er stadig god
Dustoff Heli Rescue 2: Military Air Force Combat Arkade sdgMission er måde at hårdt, jeg prøvede med Solksky den anden, der stadig ramte jorden hele årsagen til Stuipid Vheeicle😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 😡😡😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠
Det formoder, at det er et meget sjovt spil, ved ikke hvorfor det pludselig bliver slukket midt i spillet ved LVL 25, det var allerede opstået et par gange... admin pls chk it out b4 Jeg blev sur og slet dette spil væk
dustoff 1 havde meget bedre kontrolsystem, nyt er for nemt
Bliver ved med at gå ned... Konstant
den nulstiller alle fremskridt
Dit spil stinker Jeg bliver ved med at gå ned og kan ikke spille det gav min telefon 100 vira, det er ikke min telefons problem kører perfekt på alt andet også hvorfor eksisterer den dumme brændstofbar, hvis den ikke gør noget godt for spilleren eller udviklerspillet ikke virker bliver ved med at gå ned hele tiden, og jeg bliver ved med at tabe
Jeg vil have flere 2 propelhelikoptere!!!!!!!!!!
Har brug for kontrolpunkter og flere brændstof/energi ting
Jeg kan godt lide det, men kontrollerne skulle være de samme som forst, fordi de var nemme at bruge og nemme at forstå
Styringen er dårlig
Meget forvirret spil drejer tilfældigt, og hvorfor kun 1 kontrol gør mere
Jeg fik dette spil, fordi jeg tænkte, at jeg ville være sjovt, når det ikke er det
Fedt spil gør del tre
Nogle af dem er mit yndlingsspil
Jeg elskede det så meget, at det kunne have været bedre som det første, jeg elsker spil som dette
Det er et godt spil... Jeg har kun én klage, du skal købe de gode helikoptere for rigtige penge!
Sparker mig ud af missionen og tager mit brændstof! Tabte over 10.000 i alt i indtjening (i.g.c) fra det på grund af, hvor meget jeg brugte på missionerne! Din heli har en chance for at spade ud og miste alle kontroller, selv med maksimal håndtering! Jeg havde en Hind med ubegrænset brændstof og ubegrænset genopfyldning, og pludselig forsvinder den fra min Google Play-konto (har stadig ikke fået den tilbage, købte den for et par år siden)! Min anmeldelse kan ændre sig, hvis jeg får min hind, som jeg har betalt for, tilbage, og de fikser crash-fejlen 👎
Dustoff Heli Rescue 2: Military Air Force Combat Arkade sdgHader, fordi den ikke vil downloade
Din app plejede min telefon
Dustoff Heli Rescue 2: Military Air Force Combat Arkade sdgBugs
Spillet er uhøfligt. Skift mening
godt
Indtil niveau 30 er gameplayet 'anstændigt', i løbet af niveau 30, når du engagerer fjenderne, pulserer spillet ved en slingrende FPS, og du kan næsten ikke slå dig ned, uden at 10 fjender myldrer over dig, og før niveau 30 er niveauerne for det meste gentagne huler dem, hvor de guidede RedFor-missiler kan klare hele 180 og smadre gennem vægge og ramme dig. Samlet set er det godt indtil for eksempel niveau 10.
Hvordan skal jeg flyve denne helikopter, den har nogle tips
Selvstudiet lader dig ikke lande i zonen
Hvorfor viste det altid ikke spillet, når jeg prøvede at spille det ??