------------------------------------------
▶▶▶▶ Ice Scream 1: Horror Neighborhood ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------
▶▶▶▶ Ice Scream 1: Horror Neighborhood IOS ◀◀◀◀------------------------------------------
▞▞▞ fler primogems hacka ▞▞▞------------------------------------------
▞▞▞ Ice Scream 1: Horror Neighborhood 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------
Så fort du öppnar spelet BOOM dyker en annons upp. Allt du går ut får dig också att börja om. Sammantaget tror jag inte att designern försökte hårt
Läskigt
Det är en riktigt bra och väl sammansatt bra det enda problemet jag har med det är att man ibland kan glätta under kartan ibland och falla till ingenting, även slutet är lite svagt, det är inte värt allt man har varit med om i spelet men förutom att jag verkligen gillade det här spelet skulle jag rekommendera alla att spela det här
BRA SPEL som kommer från en liten utvecklare DET UTMANAR på ett bra sätt Jag älskar spelet och jag hoppas kunna slå det hårda läget men det finns ett problem som fortsätter att försvinna. Jag känner till varje plats men det är ändå som att det försvann snälla hjälp mig
Jag hatade det att den här spökillen går överallt och upptäcker att jag hukar långt bakom honom och jag kan inte stänga skåpbilsdörren för att läsa kartan och varför är kartan i skåpbilen ändå
Bra pussel-skräckspel för ett mobilspel och jag har också sett en spelbugg. När jag går till en annan plats rör sig ibland inte spöet och det blockerar min väg för att få mina föremål. Deras är också en annan när spö ibland är helt frusen som en staty och han fortfarande kan röra sig och inte blir omkull när jag skjuter på honom. Fortfarande ger dig en 5-stjärnig recension fortsätt med det fantastiska arbetet. Undrar vilken sorts mystik och spännande pussel du kommer att göra.👍
Creepy Lady Granny Mod is a game horror mod, Find the secrets of this creepy Lady! Time for fun! So.
Det här spelet är så roligt. jag gillar det här spelet
Super bra 😂😂😂😂😂😂
Spelet är så bra men om jag av misstag slutar mitt i spelet måste jag börja från början. Vänligen åtgärda det här problemet
Ice Scream 1: Horror Neighborhood Arkády oqmjDet här spelet är bra mitt favoritspel är icecream snälla uppdatera på icecream 6 snälla så många nivå 12345 jag spelar men icecream 6 spelar inte snälla uppdatera och bra version alla minispö bra ond nun escape oow det är så trevligt spel 😌☺️
Ok, jag älskar det här spelet, men jag gillar inte spöken, jag menar, jag fick nästan en hjärtattack. Miniten Rod frös mig i spelet, det är som vad jag än gör i spelet känns i verkligheten, men bara för att jag inte spelar skräckspel betyder det inte det spelet är inte bra även om du måste fixa felen det är bra.
Lätt en av de bästa indie-skräcktitlarna för mobilen. Den här serien får en stark start och även om det inte nödvändigtvis är skrämmande, befinner du dig ofta i mästerligt utformade spända situationer på en mängd olika platser. Musiken och platserna ger ifrån sig en riktigt trevlig 80-talskänsla och jag märker att jag ofta spelar serien i väntan på finalen! Fortsätt med det fantastiska arbetet grabbar!
Det är intressant spelskräck, dess grafik är bra bakgrundsröstomslag är intressant och fantastiskt
Det är okej men det är verkligen Bortsett från konsistensen och eftersläpningen, men skriket istället för krämen är väldigt smart👍Väldigt roligt och bra att spela på natten
Jag vill göra en femstjärnig men jag kan inte för en finns det ingen spara-knapp så du måste börja om in i den sparkar dig ut och sedan måste du fortfarande börja om igen så snälla fixa så skriver jag det en femstjärnig jag älskar
Creepy Evil Granny : Scary Horror Game - spel av HGames ...
Kontrollerna är fruktansvärda! Jag älskade grafiken, ljudet och öppningsscenen ... men jag fick bokstavligen åksjuka av att försöka navigera med kontrollerna. En total skam...
Jag tycker att det är RIKTIGT dumt att du gjorde det där Samsungs har barer i tunneln på lekplatsen men VARJE ANDRA video på YouTube säger något i stil med "hur man slår isskrik! iOS och Android" och när jag tittar på videon när de går till lekplatsen de behöver inte oroa sig för tunneln eftersom den andra sidan av lekplatsen är olåst! och tunneln har inga galler i sig, det är löjligt orättvist!!!
Jag kände mig lite lurad, jag köpte inga annonser på en annan enhet. Och samma konto, jag kunde inte hitta en återställningsknapp för köp. Kan du lägga till det?
DET är för svårt att spela och läskigt, jag menar åtminstone berätta vad du menar köp sätt kartan på väggen VAR på väggen och plus att dessa läskiga spel inte är bra för barn
Jag har samma problem som en annan kille. Parken har ett stort grönt staket som blockerar området med jacka och bensinpump. Behöver en oljedunk för att öppna bommar i tunnel köp den är inlåst i en verktygslåda. Jag spelade i timmar och försökte hitta lösningar utan resultat. Alla genomgångsvideor jag har sett har inget sådant staket i parken. Vad är det med de utvecklarna?
Du måste titta på annonser för att låsa upp funktionerna i pusslet vilket är väldigt irriterande och det gör spelet ospelbart.
Wordfeud Fusk screenshot 1 ... Hair Spa Salon Free - Uber Fun Games for Girls Awesome Ice Cream Makeover - Food Maker Games For Girls & Boys
MODERN WARSHIPS แอ็กชัน bdjkDet här spelet är hemskt för barn och jag vill inte ens spela det i vad som helst barn kan flyta runt och köpa det här spelet, det är bokstavligen bara någon galen glassman. kommer inte att vilja höra, ladda inte ner det om du bara är en ung 6-årig kille det här spelet är kul för mig, ibland gillar jag att spela det men det finns inget sätt att vinna kommer du kan ladda ner det om du vill men om du är lägre än 11 ladda inte ner detta
Det här är ett bra spel, men det tar för lång tid att installera!
Det finns sätt jag menar SÅ många annonser, varje minut jag får en snälla få dem att komma var 10 eller 15 minuter tysm.
Ice Scream 2: Horror Neighborhood આર્કેડ ggvtJa bäst
Ok, det här spelet var ok men jag kan bara plocka upp ett föremål i taget, göra en föremålshållare eller något jag nyss fick reda på att nodody kan se dig i spökläge, inte bara staven BUSTED
Ice Scream 1: Horror Neighborhood آرکیڈ anidJag gillar konceptet men bara en sak är att när jag är på lekplatsen och fyller bensin den gången så hade jag tjatat nära skåpbilen men Rod ville inte åka dit och han stod där och det gillar jag inte och en annan är att när man fastnade och efter att ha förstört fönstret från slangbella blir slangbella ammunitionen bara osynlig den där saken jag inte gillar och den tredje är alltid Rod står nära skåpbilen så det är svårt att sätta på kartan så snälla fixa det
Du kan göra en fälla i parkeringen när vi släcker garagespotlighten och får en knapp där borta som avväpnar fällan men spelet var väldigt roligt och spännande men glöm inte fällan som jag har sagt till dig ok
Jag älskade det här spelet, jag har försökt hitta garage spotlight men jag kan inte hitta det och det finns inga tips eller ledtrådar som kommer från att titta på annonser (inte svarar annonser) jag måste äntligen titta på det på YouTube, men det är alldeles för bra än mormor där du inte blir yr efter att ha spelat det här spelet i 20 minuter eller 24 timmar. Jag älskade det här spelet
spelet är väldigt bra😁 men det här spelet är fullt av annonser och kontroller är inte heller bra
Skit
För många annonser låter inte spela spel i fred.
Jag älskar det här spelet väldigt mycket!!!!! Och jag bad det här företaget att göra del VI
Riktigt coolt spel med olika lägen. Jag gillar tempot i spelet och det skapar fortfarande rädsla även i normalt läge. Ledtrådar och saker att göra är inte så svårt att lista ut. Det är ett överlag roligt spel 10/10
Jag brukar älska det här spelet men jag kan aldrig spela det för varje gång jag öppnar det förblir det svart även om lagringsutrymmet räcker. Jag hoppas att du lägger in en uppdatering för att fixa buggar och jag vet inte om du kan minimera mb bara under 100mb. Jag skulle ge den en femstjärnig bara om mb skulle gå under eller alla/några buggar fixas så att jag kan spela
Jag älskar det här spelet . Det här är en fantastisk upplevelse, jag gillar skräckspelen och de är så
det är ett bra spel men är jag den enda som hade problem med svart skärm? hälften av min skärm blir svart och lite blinkande. Jag har försökt installera om det men jag har fortfarande samma problem. det skulle vara bra om detta problem kan lösas!
Bra spel, jag gillar det verkligen. Även om det 8s men ett problem eller ska jag säga en bugg. Varje gång jag blir fångad av Rod tappar spelet ljudet, förutom när du kör till en ny plats. Jag gillar spelet men med den buggen är det ganska svårt att fastställa om Rod inte har sett mig. 5 stjärnor om felet är åtgärdat.
Det här spelet är LÅNGSAMT. VÄLDIGT LÅNGSAM. Kontrollerna är hemska, annonser dyker upp under spelet som förstör upplevelsen, och det går slumpmässigt tillbaka till startskärmen efter att ha startat upp. Soundtracket är catchy och det är ett läskigt spel. Men nackdelarna överväger fördelarna. Om problemen löser sig kommer jag att fortsätta spela. Tills dess kommer jag inte spela.
Jag gillar verkligen det här spelet, det är väldigt roligt men varför fryser/kraschar spelet alltid när jag går till lekplatser, snälla kan utvecklarna fixa det här problemet ?? Tack
Kom igen vad är detta? Evil Nun var bra, Mr. Meat var ganska bra, men Ice Scream är bara så dumt och en besvikelse. Jag tyckte om att spela det, men jag förväntade mig ett helt annat spel, det var inte alls läskigt och jag förväntade mig mer eftersom Evil Nun var så skrämmande, konceptet med att du måste rädda någon, du borde definitivt fortsätta göra sådana spel . Jag vet inte varför, men jag ser din nästa match utspela sig på ett sjukhus med en ond sjuksköterska som lurar i mörkret, det skulle vara något.
Snart dags för älgjakt! - Hörjämt
Jag har höga krav och förväntningar på spel och jag gillar verkligen den här. Jag tycker att annonserna är ganska rättvisa och inte för många, de flesta spottar eld på gratisappar med appar men folk behöver försörja sig så folk måste lugna sig. Det finns en varning om kommande annonser som jag tycker är väldigt artig. Jag hoppas kunna spela fler spel som detta 😘👍🏼
Bland de hårdaste av hårda - Formina
Ice Scream 1: Horror Neighborhood Arkadne igre sjngKommer inte ladda in - fastnar på svart skärm i 5 sekunder och går sedan tillbaka till startskärmen - kommer inte att rekommendera om det inte ens låter dig spela!